Furniture

خدمات پس از فروش

مشتریان گرامی محصولات ترنه , از این پس جهت نصب و راه اندازی محصولات میتوانند با شماره 44412131 011 شرکت ترنه واحد نصب و راه اندازی محصولات تماس گرفته و با دادن اطلاعات محصولا و محل نصب به واحد خدمات, درخواست نصب محصول خود را ثبت کنند و منتظر تماس واحد فنی از نزدیک ترین محل به شما باشد تا محصول شما را نصب و آموزش های لازم را هت استفاده بهتر محصول به شما ارئه کنند .
واحد خدمات محصولات موظف است در هنگام نصب محصول تمام راهنمایی و آموزش های مورد نیاز محصول را به شما مصرف کننده گرامی ارائه کرده و در پایان کارت ضمانت محصول را به شما تحویل دهد .
لازم به ذکر است که این محصول با رعایت تمام نکات حرفه ای در تولید و مونتاژ اماده و ارسال شده و قبل از بسته بندی , زیر نظر تکنسین های مجرب واحد کنترل کیفی اجازه خروج از انبار شرکت را دریافت کرده و شما مصرف کننده گرامی با خیال راحت میتوانید این محصول را استفاده کنید .
در صورتی که در طول مدت ضمانت مشکلی در کارایی محصول مشاهده کردید میتوانید با شماره واحد خدمات شرکت تماس بگیرید تا در اولین فرصت تکنسین های واحد خدمات با شما تماس گرفته و نسبت به رفع مشکل اقدام کنید . در پایان مدت ضمانت هم شما میتوانید با همین فرایند, و با کمترین هزینه از خدمات پس از فروش ما استفاده کنید.
بسیار خوشحال می شویم در صورتی که پیشنهاد یا انتقادی در رابطه را محصول , کیفیت محصول و یا نحوه عملکرد تکنسین های محصولا ترنه دارید با همین شماره در میان بگزارید.
با احترام
واحد خدمات ترنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *